Ээлжит хичээлийн хөтөлбөр 2
Хамрах хүрээ: 6-р анги
Хугацаа: 80 мин
Хичээлийн сэдэв:” Объект, түүний шинж
чанар”
Хичээлийн зорилго: Обьект гэж юу вэ? түүний шинж чанарын талаар
тодорхой хэмжээний ойлголттой болгоно.
Хичээлийн зорилт:
v
Объект ,түүний төрлийг
нэрлэх, тайлбарлах
v
Обьектийн шинж чанарыг
тодорхойлох
Хичээлийн агуулга:
Судлагдахуун
|
Ур чадвар
|
v
Объект, түүний шинж
чанар
|
v
Хэн ,юу, хэнийг, юуг гэсэн асуултуудын хариулт болох зүйлийг объект гэнэ.
v
Эргэн тойрныхоо зүйлийг ажиглан объектыг нэрлэх
v
Шинж чанараар ямар объект болохыг тогтоох
|
Хэрэглэгдэхүүн:
v
6-р ангийн Мэдээлэл зүйн
хичээлийн сургалтын төлөвлөгөө хөтөлбөр
v
Багшийн батлуулсан, сургалтын төлөвлөгөө хөтөлбөр, ээлжит болон нэгж
хичээлийн хөтөлбөр
v
Багшийн бэлтгэсэн үзүүлэн тараах, материал
v Сургалт явуулах анги танхимын
тохиолог хэвийн орчин
v Самбар, шохой, сурах бичиг
Арга зүй:
Хичээлийн явц (хугацаа)
|
Багшийн үйл ажиллагаа
|
Суралцагчийн үйл ажиллагаа
|
Хүрэх үр дүн анхаарах зүйл
|
Сэдэлжүүлэх
(4 мин)
|
Алхам1. Хүүхдүүд ээ! Анги танхимдаа юу
байгааг сайтар ажиглан, дэвтэртээ жагсаан бичээрэй.
Алхам2. Сурагчийн хариултуудыг самбарт бичнэ.
|
Сурагчид багшийн хэлсэн даалгаврыг дэвтэртээ
бичнэ.
Жишээ
нь : Самбар, сурагчийн ширээ, ширээн
дээрх сурах бичиг, үзэг, шугам, ном, самбар хаалга, үзэг,цэцэг г.м
|
Асуултад
хариулсан сурагчдыг стандарт бус үнэлгээгээр үнэлэх.
|
Асуудал дэвшүүлэх
(8 мин)
|
Алхам3 Та нарын бодлоор обьект гэж юу вэ? Сурагчдын гарыг өргүүлж
нэг нэгээр хариулах
|
С1:
Бидний хүрээлэн байгаа орчны эд зүйлийг хэлнэ. С2: Объект нь амьгүй
зүйлээс гадна амьд байгалийг хэлнэ.
С3:.................................
|
!
Аль болох олон сурагчийг хамруулах, дэг журамтай байлгах
|
Асуудал шийдвэрлэх
(13 мин)
|
Алхам4 Объект ба түүний
шинж чанарын талаар онолын мэдлэг өгнө.
Presentation-ээр Объектийн
тодорхойлолтыг түүний
шинж чанарын тухай дэлгэрэнгүй
тайлбарлаж үзүүлнэ.
Тухайлбал: Биднийг хүрээлэн байгаа орчны нэгэн
цогц байдлаар үзэгдэх хэсэг,өрнөж байгаа үйл явц, хүний ухамсарт үйл
ажиллагааны үр дүнд бий болсон зүйлийг объект гэнэ.
|
Presentation
болон багшийн ярьж байгаа зүйлд анхаарлаа хандуулна тэмдэглэл хөтлөх.
|
!Хүүхэд
бүрд тулж ажиллана
!Ойлгоогүй
үлдсэн хүүхэд байгаа эсэхийг сайтар ажиглана.
|
Бататгах үе шат
(10мин)
|
Алхам5
2 багт хүснэгтийг нөхөж гүйцээх даалгавар өгнө.
|
Сурагчид өгсөн даалгаврыг багаар хийж багшид үзүүлнэ.
|
Суралцагчдын
хичээлийн идэвх оролцоо, бие даан хийж гүйцэтгэж буй чадварыг ажиглах.
|
Үнэлэн дүгнэх
(5мин)
|
Алхам6 Сурагчдын хийсэн даалгаварыг
шалгах. Суралцагчдын хичээлийн идэвх оролцоо, бие даан хийж гүйцэтгэж буй
чадварыг стандарт бус үнэлгээгээр үнэлж дүгнэнэ.
|
Ойлгоогүй
зүйлээ багшаас асууж лавлана
Хичээлд
идэвхитэй оролцож, хийсэн даалгавраа шалгуулж багшаас үнэлгээ авна.
|
Бүх
сурагчдыг хамруулах
|
Гэрийн даалгавар
(1мин)
|
Сурагч
бүр 2 объект бичиж түүний шинж чанарыг тодорхойлж ирнэ.
|
Гэрийн
даалгавараа тэмдэглэж аваад хийж ирэх
|
Бүх
сурагчдаар гэрийн даалгаврыг тэмдэглүүлэх
|
0 comments:
Post a Comment