Ээлжит хичээлийн төлөвлөлт 4
Сэдэв:
Материаллаг загвар
Заах анги: 6-
р анги
Хугацаа: 40 мин
Зорилго: Загвар,
Материаллаг загварын тухай ойлголттой болох
Зорилт:
v Загвар,
түүнийг ангилах
v Материаллаг
загвар, түүний онцлогыг тайлбарлах
v Загвар
байгуулах аргад суралцах
Хичээлийн арга зүй: Тайлбарлан
таниулах, үзүүлэн хариулах,тэмдэглэгээ хийлгэх, зөв бурууг
ялган тунгаах, харилцан ярилцах арга, мэдлэг бүтээлгэх г.м
Хэрэглэгдэхүүн:
v
6-р ангийн Мэдээлэл зүйн
хичээлийн сургалтын төлөвлөгөө хөтөлбөр
v
Багшийн батлуулсан, сургалтын төлөвлөгөө хөтөлбөр, ээлжит болон нэгж
хичээлийн хөтөлбөр
v
Багшийн бэлтгэсэн үзүүлэн тараах, материал
v Сургалт явуулах анги танхимын
тохиолог хэвийн орчин
v Самбар, шохой, сурах бичиг
Хичээлийн явц:
Хичээлийн
явц (хугацаа)
|
Багшийн үйл
ажиллагаа
|
Сурагчийн
үйл ажиллагаа
|
Хүрэх
үр дүн анхаарах зүйл
|
Анги зохион
байгуулалт (3мин)
|
- Мэндлэх
- Ирц бүртгэх
-5
баг болгож хуваах сурагчдаар 5 өнгийн сугалаа сугалуулж багт хуваана.
|
ü Мэндлэх
ü Ирцээ
бүртгүүлэх
ü Багт
хуваагдах
|
Хичээл эхлэхэд бэлэн болсон байна.
|
Сэдэл
төрүүлэх ба сэргээн санах
(10 мин
)
|
Сурагчид бичгийн болон өнгийн цаас
ашиглан “мазаалай” загвар бүтээх хэрэглэхүй хэсгийн дасгал1 ийг багштай
хамтарч хийнэ. Хэдэн минутад загвар бүтээснээ тэмдэглэхийг сануулна.
загвар гэж юу вэ?
- Объектын
тухай мэдээллийг цуглуулж, түүнд тулгуурлан объектын шинж чанарыг
тусган дүрсэлснийг загвар гэнэ.
|
Сурагчид багштай хамтарч “Мазаалай”
хийж дуусгаад. Хэдэн минутад дуусгаснаа дэвтэртээ тэмдэглэнэ.
С1: Бодит объектыг
дуурайлгаж дүрсэлсэн нь загвар юм.
|
Сурагчид цаасаар загвар бүтээж
сурах
! хийж чадахгүй сурагчид
үлдсэн бол хамтарч хийх
|
Асуудал
дэвшүүлэх
(5 мин )
|
- Та
нарын бодлоор материаллаг загвар гэж юу вэ?
|
Суралцагчид
багшийн асуусан асуултанд хариул”на.
С1: Бодит объектыг дуурайлган
хийсэн загварыг материаллаг загвар гэнэ.
С2:..........................................
Сурагчид үзүүлэнгээс хэрэгтэй
зүйлүүдийг дэвтэрт тэмдэглэж авна.
|
Асуултад
сурагчдыг гарыг өргүүлж хариулуулна.
! Аль болох олон сурагчийг хамруулах, дэг
журамтай байлгах
|
Асуудал
шийдвэрлэх
(10 мин)
|
Багш сурагчдад Presentation-ийг үзүүлнэ.
Дэвтэртээ тэмдэглэл хөтлүүлнэ.
|
Сурагчид багшийн
заасан зүйлийг дэвтэртээ тэмдэглэж авна.
|
!Хүүхэд бүрд тулж ажиллана
!Ойлгоогүй үлдсэн хүүхэд байгаа
эсэхийг сайтар ажиглана. Загварын
тухай ойлголттой болно.
|
Бататгах
үе шат
(6 мин)
|
Сурагчидад цаас тарааж өгч цаасаар
шувуу, байшин, цэцэг гэх мэт ямар нэг төрлийн загвар хийх даалгавар өгнө.
|
Сурагчид өгсөн цаасаар загвар хийж
багшид үзүүлнэ.
|
Загварууд бэлэн болсон байна
|
Үнэлгээ
дүгнэлт
(5 мин)
|
Өнөөдрийн хичээлээс юу ойлгосныг
сурагчдаас асууж, хамтдаа ярилцана. Үнэлгээний хуудас тарааж өгнө.
|
.
Өнөөдрийн хичээлээс шинээр юу
ойлгосныг багшдаа хамт ярилцана.
Үнэлгээний хуудсаа бөглөнө.
|
Үнэлгээний хуудас бөглөгдөж
дууссан байна.
|
Гэрийн
даалгавар
(1 мин )
|
Гэрт сурах бичгийн ху-13
ийн чадахүй хэсгийн дасгал2 ийг хийнэ.
|
Сурагчид багшын хэлсэн гэрийн даалгаврыг
дэвтэрт тэмдэглэж авна.
|
Гэрийн даалгаврыг дэвтэртээ
тэмдэгллэж авсан байна.
|
Хичээлийн тухай өөрийн үнэлгээ,
ололт, цаашид анхаарах зүйлс: ……………………………………………………………………………………………......
................................................................................................................................
0 comments:
Post a Comment