Ээлжит хичээлийн хөтөлбөр 3
Хамрах хүрээ: 6-р анги
Хичээлийн сэдэв:” Объектын орчин, бүлэг объект”
Хичээлийн зорилго: Сурагчид объектийн орчин буюу бүлэг
объектийн тухай тодорхой
хэмжээний мэдлэгтэй болно.
Хичээлийн зорилт:
v
Объект ,түүний төрлийг
нэрлэх, тайлбарлах
v
Обьектийн шинж чанарыг
тодорхойлох
Хичээлийн агуулга:
v Обьектийн
орчин, түүнийг тодорхойлох
v Бүлэг
объект түүний шинж чанарыг нэрлэх
Судлагдахуун
|
Ур чадвар
|
v
Бүлэг объект
|
v
Ижил шинж чанартай объектуудыг
нэгтгэн бүлэг объект үүсгэдэг. Жишээ нь: Цагаан идээ, хүнсний ногоо
.... гэх мэт
v
Объект бүр өөр өөрийн орчинтой болохыг тайлбарлах
|
Хэрэглэгдэхүүн:
v
6-р ангийн Мэдээлэл зүйн
хичээлийн сургалтын төлөвлөгөө хөтөлбөр
v
Багшийн батлуулсан, сургалтын төлөвлөгөө хөтөлбөр, ээлжит болон нэгж
хичээлийн хөтөлбөр
v
Багшийн бэлтгэсэн үзүүлэн тараах, материал
v Сургалт явуулах анги танхимын
тохиолог хэвийн орчин
v Самбар, шохой, сурах бичиг
Арга зүй:
Хичээлийн явц (хугацаа)
|
Багшийн үйл ажиллагаа
|
Суралцагчийн үйл ажиллагаа
|
Хүрэх үр дүн анхаарах зүйл
|
Сэдэл төрүүлэх ба
сэргээн санах шат
(2 мин)
|
Алхам1. Сурагчдыг
2 багт хуваана. Та нарын бодлоор орчин буюу объектын орчин гэдгийг юу гэж
бодож байна вэ?
Алхам2.Бид өнөөдөр Бүлэг
объектын тухай үзэх болно.
|
С1: Объектын оршин
байх нөхцөлийг орчин гэдэг.
С2:Орчин нь объектын үйлдэл
хийгдэх нөхцөл юм
|
Асуултад
сурагчдыг гарыг өргүүлж хариулуулна.
|
Асуудал дэвшүүлэх
(3 мин)
|
Та нарын
бодлоор бүлэг объект гэж юуг хэлдэг
вэ?
|
С1: Аливаа нэг шинж
чанар, утга, үйлдэл, орчноороо адил объектуудыгбүлэг объект гэнэ.
С2:.......................................................
|
!
Аль болох олон сурагчийг хамруулах, дэг журамтай байлгах
|
Асуудал шийдвэрлэх
(17 мин)
|
Багш
сурагчдад тайлбарлан таниулах аргыг ашиглан объектын орчин буюу бүлэг
объектын талаар онолын
мэдлэг өгнө.
Presentation-ээр Объектын орчин ба бүлэг объектын тодорхойлолтын
тухай тухай үзүүлж, тэмдэглэл хөтлүүлнэ.
|
Presentation
болон багшийн ярьж байгаа зүйлд анхаарлаа хандуулна тэмдэглэл хөтлөх.
|
!Хүүхэд
бүрд тулж ажиллана
!Ойлгоогүй
үлдсэн хүүхэд байгаа эсэхийг сайтар ажиглана.
|
Бататгах үе шат
(14 мин)
|
Багш
хүүхдүүдээс үзсэн хичээлийн тухай асууж дүн
тавина.
Б: Сурагчдаас асуулт
асууна.
1-р баг:
Асуулт-1 Ном, дэвтэр,
үзэг, харандаа, баллуур зэрэг нь ямар бүлэгт багтааж болох вэ?
2-р баг:
Асуулт-2 Төмс,
лууван, байцаа, улаан лооль, манжин, огурци, сонгино зэрэгийг ямар
бүлэгт багтааж болох вэ?
Дараа нь зөв бурууг багш тодотгож хэлж өгнө.
|
Сурагчид багшийн
асуусан асуултанд хариулж дүнгээ авна.
|
Суралцагчдын
хичээлийн идэвх оролцоо, бие даан хийж гүйцэтгэж буй чадварыг ажиглах.
|
Үнэлэн дүгнэх
(3 мин)
|
Сурагчидтай
хамтарч хичээлийн дүгнэлтийг хийнэ.
|
Сурагчид
өнөөдрийн хичээлээс олж авсан мэдлэгээ дэвтэртээ бичиж ангийнхандаа
танилцуулна.
|
Бүх
сурагчдыг хамруулах
|
Гэрийн даалгавар
(1мин)
|
Хүрэн
баавгайн тухайн 50 үгтэй эхийг дэвтэртээ бичиж ир.
|
Гэрийн
даалгавараа тэмдэглэж аваад хийж ирэх
|
Бүх
сурагчдаар гэрийн даалгаврыг тэмдэглүүлэх
|
0 comments:
Post a Comment